آموزش و خرید گیتار

خرید اینترنتی گیتار و خرید لوازم جانبی گیتار و آموزش گیتار

آموزش و خرید گیتار

خرید اینترنتی گیتار و خرید لوازم جانبی گیتار و آموزش گیتار

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید گیتار

هر فردی وقتی می خواهد برای بار اول گیتاری خریداری کند حتما باید با انواع آن و همچنین علاقه خود به نوعی خاص از آن اطلاعاتی کسب کند اگر از قبل انتخاب خود را کرده که پس بهتر است به فروشگاهی که از آن خرید می کند توجه کند و همچنین برند گیتار مورد نظرش و همینطور نکاتی در هنگام خرید آن.

ولی اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارد ما در این مقاله سعی بر این داریم تا اطلاعاتی جامع به شما ارائه کنیم تا در خرید گیتار مناسب شما به شما عزیزان یاری رسانیم پس با ما همراه باشید.

انواع گیتار

گیتار ها در حالت کلی به دو دسته ی زیر تقسیم می شوند:

  • گیتار آکوستیک

  • گیتار الکتریک

این گیتار ها خود انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

گیتار های آکوستیک

این دسته از گیتار ها بر اساس شکل و شمایل و هم چنین نوع سبک و صدای آن ها به دو دسته ی گیتار آکوستیک نایلونی و فلزی تقسیم می شوند:

خرید گیتار

 

گیتار آکوستیک نایلونی:

این نوع گیتار دارای سه سیم فلزی و سه سیم نایلونی است که معمولا صدای نرم تر و ارام تری دارد گیتار های کلاسیک وفلامنکو از این دسته می باشند.

در خرید گیتار مورد نظرتان به این نکته توجه داشته باشید که تفاوت گیتار کلاسیک و فلامنکو در ظاهر آن ها نیست بلکه در صدای آن هاست گیتار فلامنکو نسبت به کلاسیک زنگدارتر می باشد.

گیتار آکوستیک فلزی:

شش سیم این گیتار از جنس فلز می باشد و در اصطلاح گیتار آکوستیک به آن می گویند. این نوع گیتار ها در خارج از ایران رایج تر است و در سبک هایی مانند کانتری و بلوز کاربرد دارد.

تفاوت گیتار آکوستیک و کلاسیک در هنگام خرید

در هنگام خرید گیتار آکوستیک یا کلاسیک تفاوت فاحشی که این دو با هم دارند همان جنس سیم هایشان است که با مقداری لمس کردن می توانید بفهمید تفاوت دیگر این دو در طرز بسته شدن سیم ها به خرک یا همان بریج آن هاست که گیتار کلاسیک با گره معمولا وصل می شود ولی گیتار آکوستیک با میخ هایی کوچک وصل شده است.

گیتار های الکتریک

این نوع گیتار ها مدل هیجان انگیز تر و با صدای بلندتر گیتار های دیگر است این نوع گیتار ها با امپلی فایر کار میکنند ولی بدون امپلی فایر نیز کار می کنند ولی صدای بسیار کمی دارند. این نوع گیتار به سه دسته ی استاندارد، نیمه آکوستیک و بیس تقسیم می شوند:

گیتار الکتریک استاندارد:

خیلی از طرفداران گیتار های الکتریک خواهان این نوع گیتار هستند.

گیتار نیمه آکوستیک:

این نوع گیتار هم از حفره صدا بهره مند است هم امپلی فایر به آن وصل می شود.

گیتار بیس:

گیتار بیس برخلاف گیتار های دیگر دارای 4 سیم می باشد و وظیفه ی تولید صداهای بم را دارد وبیشتر همراهی کننده ی بقیه ی گیتار هاست. این گیتار نیز به امپلی فایر وصل می شود.

توصیه ی ما به شمادوستان عزیز این است که اگر مبتدی هستید و برای بار اول می خواهید گیتار بخرید در خرید گیتار خود به این نکته توجه داشته باشید که گیتار های الکتریک برای افراد مبتدی زیاد مناسب نمی باشد مگر اینکه با این گیتار ها کار کرده باشید و علاقه فراوانی به آن ها داشته باشید.

گیتار های دیگری نیز وجود دارد ولی انواع کلی گیتار به طور خلاصه همین چند مرودی است که نام بردیم.

تا اینجا خلاصه ای جامع درمورد انواع گیتار به شما ارائه دادیم تا در خرید گیتار مورد نظرتان قدمی هر چند کوچک برداشته باشیم پس امیدوارم با مطالعه ی این مقاله و تحقیق بیشتر درمورد گیتار مورد نظرتان خرید گیتار خوبی داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی